sekce vyuctovani

Obecné fórum o internetu přes Kabelovou televizi Třinec.
Naleznete zde také obecné informace pro používání těchto diskusních fór - ČTĚTE!!!

Moderátor: Luki

sekce vyuctovani

Příspěvekod burosh » úte 22. lis 2005 14:21:10

muze mi nekdo prozradit kde najdu na strankach trinecke kabelovky sekci vyuctovani ?
burosh
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 22. lis 2005 14:18:54

Příspěvekod falcon » úte 22. lis 2005 21:52:16

http://net.tvtrinec.cz/ - v levém panelu spíš dole...
Uživatelský avatar
falcon
admin
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 03. črc 2005 21:37:02

Příspěvekod Jozef » úte 22. lis 2005 22:15:00

A mají to tam všichni uživatelé ? Protože já to tam nemám.
Uživatelský avatar
Jozef
 
Příspěvky: 29
Registrován: úte 22. lis 2005 15:21:59

Příspěvekod falcon » stř 23. lis 2005 14:08:15

mají to uživatelé, kteří platí poplatky přes faktury - tzn. firmy a klienti telefonie
Uživatelský avatar
falcon
admin
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 03. črc 2005 21:37:02

Příspěvekod TOMTOM » úte 11. črc 2006 18:17:04

myslím že by to měli mít všichni uživatelé!!! Předevčírem mi volala nějaká ženská tam od vás se strohým sdělením: dobrý den máte odpojený signál bo jste nezaplatil za čtvrtý měsíc naschledanou. Bylo to pro mně jako blesk z čistého nebe, neměl jsem ani tušení že banka neprovedla platbu. Místo toho stupidního oznámení mohla zavolat o den dříve a hned bych zaplatil, ale to vy ne, radši to odpojíte pak zavoláte a zaůčtujete si za to 800 Kč, Fuck OFF, služby máte dobré ale přístup ke klientům hrůzostrašný, a to radši nebudu rozebírat Malla. Ve schránce jsem měl nějaké oznámení pošty o doručení doporučeného psaní, ale to bylo 28.6, datum splatnosti toho dluhu byl (dle telefonistky) 30.6, haha, apropos každý nemá čas lítat po nějaké pos..né poště (máme přece věk elektroniky). Proboha dělejte se sebou něco, protože takový přistup je fakt na ..... Nasrali jste mě, Fuckt
TOMTOM
 

Příspěvekod falcon » úte 11. črc 2006 21:33:51

- připravujeme nový systém, který již vystavuje elektronicky vyúčtování úplně všem klientům a bude součástí klientských stránek, k přechodu na něj by mělo nejspíše dojít nyní na přelomu 8. a 9. měsíce, nyní jsou v něm zařazeny firmy, klienti s hlasovými službami a bystřické smlouvy

- jednalo se nejspíše o odpojení za nedoplatek SIPO, první upomínku zasílá SIPO samotné (tuším červený ústřižek), tato druhá je již rozesílána evidentkami KT

- co se týče nového systému prosím o pochopení, že realizujeme systém s funkcemi jako běžný operátor (Telecom, Vodafone,...) s tím rozdílem, že máme navíc televizi a s tím i spojené historické návaznosti (přechod ze systému základní/rozšířená na spektrum specifických služeb, proměnlivé platby, všechny běžné způsoby placení - inkaso, převod, SIPO, hotovost, ...)

- uvádím to z důvodu, že i řešení samotného billingu není jednoduchá záležitost a podobně jako u internetu či hlasových služeb (kdy je třeba nabízet služby srovnatelné kvality jako u větších operátorů ovšem v daleko menším rozpočtu a počtu kvalifikovaných pracovníků) je nutné mít i billing se všemi funkcemi - je vcelku jedno jestli se evidují služby pro 10 000 nebo 1 000 000 klientů, cokoliv nad 100 je pro "ruční" zpracování velmi rizikové
Uživatelský avatar
falcon
admin
 
Příspěvky: 389
Registrován: ned 03. črc 2005 21:37:02


Zpět na net@tvtrinec.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků

cron