Problém s letním časem je v tom, že v konfiguraci telefonu je třeba nastavit časovou zónu a zaškrtnout, zda je právě letní čas či nikoliv. Vycházím z toho co vidím v návodu (
http://www.grandstream.com/user_manuals/budgetone100.pdf strana 26). Myslím si ale, že když už telefon stahuje čas ze serveru a pak ho upravuje podle toho v jaké je časové zóně, mělo by stačit mít na všech telefonech stejně konfigurovánu časovou zónu a letní a zimní čas řídit falešným časem na serveru.
Konfiguraci telefonu ale neovlivníte, to můžou jen lidi z KT (bohužel/bohudík, jak pro koho). S vyzváněcími melodiemi je to stejné. Já osobně bych klidně podepsal "reverz" (mít přístup ke konfiguraci telefonu, a placená podpora KT, pokud by se něco podělalo mou vinou) když už jsem ten telefon zaplatil, tedy alespoň ve smlouvě je myslím napsáno, že je můj a když ukončím telefonii do dvou let tak musím akorát doplatit zbytek.