od falcon » úte 11. črc 2006 21:33:51
- připravujeme nový systém, který již vystavuje elektronicky vyúčtování úplně všem klientům a bude součástí klientských stránek, k přechodu na něj by mělo nejspíše dojít nyní na přelomu 8. a 9. měsíce, nyní jsou v něm zařazeny firmy, klienti s hlasovými službami a bystřické smlouvy
- jednalo se nejspíše o odpojení za nedoplatek SIPO, první upomínku zasílá SIPO samotné (tuším červený ústřižek), tato druhá je již rozesílána evidentkami KT
- co se týče nového systému prosím o pochopení, že realizujeme systém s funkcemi jako běžný operátor (Telecom, Vodafone,...) s tím rozdílem, že máme navíc televizi a s tím i spojené historické návaznosti (přechod ze systému základní/rozšířená na spektrum specifických služeb, proměnlivé platby, všechny běžné způsoby placení - inkaso, převod, SIPO, hotovost, ...)
- uvádím to z důvodu, že i řešení samotného billingu není jednoduchá záležitost a podobně jako u internetu či hlasových služeb (kdy je třeba nabízet služby srovnatelné kvality jako u větších operátorů ovšem v daleko menším rozpočtu a počtu kvalifikovaných pracovníků) je nutné mít i billing se všemi funkcemi - je vcelku jedno jestli se evidují služby pro 10 000 nebo 1 000 000 klientů, cokoliv nad 100 je pro "ruční" zpracování velmi rizikové